Is er iets niet duidelijk?

Heb je een vraag over ons platform? Wij helpen je graag.

 

 

Is er iets niet duidelijk?

Heb je een vraag over ons platform? Wij helpen je graag.

Veel gestelde vragen.

Voor bedrijven

Wat is Topology?

Met Topology bepaal jij welke medewerkers gebruik maken van items als werkplekken, kantoor- en vergaderruimtes, auto’s, fietsen, scooters etc. Alle reserveringen, facturatie, voorwaarden en gebruikers kun jij nu centraal beheren vanuit één platform. Hierdoor krijg jij inzicht in het gebruik van jouw items en kun je efficiënter gebruik maken van het wagenpark, kantoren en parkeerplaatsen. Ook kun je jouw netwerk vergroten door connecties aan te gaan met andere bedrijven. Zo blijf je flexibel, krijg je grip op de kosten en werk je mee aan een duurzamere wereld.

Hoe meld ik een organisatie aan bij Topology?

Creëer eerst je persoonlijke Topology account en voeg een organisatie toe aan jouw account. Vervolgens word je beheerder en kun je jouw organisatie instellen en werknemers toe voegen en gebruikersgroepen aanmaken. Hierna kun je items toevoegen, prijsmodellen instellen en de juiste gebruikersvoorwaarden koppelen. Dit allemaal doe je vanuit de Admin Panel waar je een compleet overzicht hebt van jouw organisatie, alle gebruikers en de totale omzet en kosten.

Wat zijn items?

Items zijn (bedrijfs)middelen maar ook producten en diensten van andere aanbieders. Denk aan kantoor- en vergaderruimtes, auto's, fietsen en parkeerplaatsen.

Kan ik eerst rondkijken om te zien of het wat voor mij is?

Natuurlijk kun je eerst even rondkijken. Maak een account aan, vul een paar basis details in en je kunt direct starten. Wil je al meteen items toevoegen? Kies dan een abonnement dat bij jou past en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Zo helpen we je graag opweg om jouw Topology omgeving en Admin Panel in te richten.

Wat krijg ik te zien in de Admin Panel?

De Admin Panel zie je direct een overzicht van jouw hele beheersysteem; van gebruikers en reserveringen tot service tickets, partners en alles rondom de financiën. Zo besteed je niet onnodig veel tijd en zijn jouw collega's blij met een snelle afhandelingen.

Hoe kan ik medewerkers toevoegen en koppelen aan mijn omgeving?

Werknemers kunnen worden toegevoegd aan de hand van een persoonlijke link, via de app of de Admin panel. Werknemers worden geverifieerd aan de hand van de (werk)mail, en afhankelijk van de items via identiteitsbewijs, rijbewijs of transactie. Je hebt volledige controle over je gebruikers. Zo kun je ze toevoegen aan een gebruikersgroep en per groep gebruiksrechten toewijzen.

Kunnen ook andere particulieren gebruik maken van mijn ingevoerde items?

Als jij dat als bedrijf wil, dan kan dat! Jij bepaalt wie er toegang krijg tot jouw items. Het is dus geen vereiste. Heb je regelmatig leegstaande vergaderruimtes of stilstaande auto’s? Dan kan het gunstig zijn om binnen Topology connecties te maken met andere bedrijven en jouw items open te stellen voor het publiek. Zo maak je van een kostenpost misschien wel een inkomstenbron.

Wat zijn Partnerships?

Partnerships zijn connecties met bedrijven. Door deze connecties vergroot je jouw netwerk en kun je toegang krijgen tot extra items zoals kantoorruimtes, auto's of deelfietsen. Ook kun je jouw aanbod delen met andere bedrijven waardoor je misschien wel optimaler gebruik maakt van jouw aanbod. Beter voor jouw portemonnee en beter voor de wereld ;)

Kan ik met iedereen een Partnership aangaan?

Als beheerder van het bedrijfsaccount bepaal jij met wie je zaken doet. Jij kunt bedrijven uitnodigen en andere bedrijven kunnen jou uitnodigen om een connectie aan te gaan en zodra je een uitnodiging ontvangt kun je deze accepteren of afwijzen. Nadat er een connectie is gelegd is er sprake van een Partnership en is het mogelijk om te kiezen welke items je wil delen.

Hoe werkt de betaling?

Topology faciliteert alle transacties tussen gebruikers en aanbieders. Je account is gekoppeld aan jouw rekeningnummer en misschien ook aan een bedrijfsaccount. Afhankelijk van de type reservering, wordt iedere 14 dagen een incasso uitgevoerd van de openstaande betalingen op het door jou opgegeven rekeningnummer.

Heb je een reservering gemaakt op het bedrijfsaccount, dan worden de kosten en betalingen geregeld door jouw bedrijf en de aanbieder.

Nadat Topology de betalingen heeft geïncasseerd, wordt een uitbetaling gedaan naar de organisaties die diensten hebben geleverd.

Wat als er iets kapot is of ik een melding van iets wil maken?

Is er een lamp stuk, of is het papier op? Heb je een lekke band of is de ruitenwisservloeistof op? Door service tickets kun je snel een melding rapporteren en aangeven wat er ontbreekt of mankeert. Zo weet de desbetreffende aanbieder meteen wat er aan de hand is en kan er snel naar gekeken worden.

Een medewerker heeft schade gemaakt, wie is verantwoordelijk?

Vanuit Topology vinden wij het belangrijk dat gebruikers op een degelijke manier omgaan met assets, en daarom verifiëren we gebruikers vooraf. Het kan natuurlijk gebeuren dat er perongeluk schade gemaakt wordt. De eindgebruiker is in dit geval altijd verantwoordelijk. Als er iets niet klopt vragen wij je contact op te nemen met de laatste gebruiker.

Er is door iemand schade gemaakt aan mijn item(s), wat moet ik doen?

Dat vinden wij heel vervelend. Neem contact op met de gebruikers die het laatst gebruik hebben gemaakt van jouw item(s) om hier samen uit te komen.

Als ik vragen heb, bij wie kan ik terecht?

  • Voor alle vragen over je zakelijke account of welke bedrijfsmiddelen er voor jou beschikbaar zijn kun je het beste jouw contact persoon van jouw bedrijf vragen.
  • Voor alle vragen over diensten waar jij gebruik van maakt kun je in de app vinden wie je daarvoor kunt bellen of mailen.
  • Voor vragen over de Topology app of platform kun je het beste een mail sturen naar info@topology.nl.
  • Voor vragen over betalingen en jouw financiële overzicht kun je het beste een mail sturen naar finance@topology.nl.

Kom je er toch niet uit?

Neem gerust contact met ons op.