Is er iets niet duidelijk?

Heb je een vraag over ons platform? Wij helpen je graag.

 

 

Is er iets niet duidelijk?

Heb je een vraag over ons platform? Wij helpen je graag.

Veel gestelde vragen.

Voor aanbieders

Wat is Topology?

Topology is een platform dat gebruikers, bedrijven en aanbod samenbrengt. Als bedrijf heb je nu één omgeving en één beheersysteem voor jouw bedrijfsmiddelen, reserveringssystemen en bruikleenovereenkomsten. Bedrijven kunnen werknemers makkelijk toegang gegeven tot eigen items, en het aanbod uitbreiden door middel van connecties met aangesloten aanbieders.

Hoe werkt het?

Plaats jij aanbod? Dan zorgen wij voor gebruikers! Door een account aan te maken en je gegevens in te vullen kun je jouw aanbod toevoegen. Plaats werkruimtes, vergaderzalen, fietsen, auto’s, scooters, parkeerplaatsen en meer op Topology. Bepaal zelf jouw prijzen en gebruikersvoorwaarden en je bent klaar om te starten.

Kan ik eerst rondkijken om te zien of het wat voor mij is?

Natuurlijk kun je eerst even rondkijken. Maak een account aan, vul een paar basis details in en je kunt direct starten. Wil je al meteen items toevoegen? Kies dan een abonnement dat bij jou past en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Zo helpen we je graag opweg om jouw Topology omgeving en Admin Panel in te richten.

Wat krijg ik te zien in de Admin Panel?

De Admin Panel zie je direct een overzicht van jouw hele beheersysteem; van gebruikers en reserveringen tot service tickets, eventuele partners en alles rondom de financiën. Zo bespaar je tijd en zijn bedrijven en gebruikers blij met een snelle afhandelingen.

Welke gebruikers zijn aangemeld bij Topology?

Topology biedt een betrouwbare groep geverifieerde gebruikers uit een zakelijke omgeving aan.

Wat zijn Partnerships?

Partnerships zijn connecties met bedrijven. Door deze connecties vergroot je jouw netwerk en kun je jouw aanbod delen met andere bedrijven waardoor je in contact komt met nieuwe gebruikers.

Met wie kan ik een Partnership aangaan?

Als beheerder van het bedrijfsaccount bepaal jij met wie je zaken doet. Binnen Topology kun jij bedrijven uitnodigen en andere bedrijven kunnen jou uitnodigen om een connectie aan te gaan en zodra je een uitnodiging ontvangt kun je deze accepteren of afwijzen. Nadat er een connectie is gelegd is er sprake van een Partnership en is het mogelijk om te kiezen welke items je wil delen.

Hoe werkt de betaling?

Topology faciliteert alle transacties tussen gebruikers en aanbieders. Afhankelijk van de type reservering, wordt iedere 14 dagen een incasso uitgevoerd van de openstaande betalingen van gebruikers.

Zodra een reservering gemaakt is via het bedrijfsaccount, dan worden de betalingen geregeld door het desbetreffende bedrijf.

Nadat Topology de betalingen heeft geïncasseerd, wordt een uitbetaling gedaan naar de organisaties die diensten hebben geleverd.

Waar kan ik mijn omzet vinden?

Alles rondom jouw financiën vind je terug in de Admin Panel. Hier kun je maandelijks jouw omzet zien en wanneer je betaald wordt. De facturen van Topology ontvang je per mail.

Wat is een service ticket en hoe werkt het?

Is er een lamp stuk, of is het papier op? Of heeft een gebruiker een lekke band? Door service tickets kunnen gebruikers sneller een melding rapporteren en aangeven wat er ontbreekt of mankeert. Zo krijg jij meteen een melding en kun je de aan de slag om het item weer gereed te maken voor nieuwe reserveringen.

Wie kan een melding maken?

Via de app kunnen gebruikers service ticket aanmaken zodra zij een reservering hebben gemaakt. In sommige gevallen is er ook een QR code aanwezig waarmee zij ook een service ticket kunt aanmaken. Ook kunnen beheerders van bedrijven en aanbieders via de Admin Panel een service tickets aanmaken.

Er is schade gemaakt, wie is verantwoordelijk?

Vanuit Topology vinden wij het belangrijk dat gebruikers op een degelijke manier omgaan met assets, en daarom verifiëren we gebruikers vooraf. Het kan natuurlijk gebeuren dat er perongeluk schade gemaakt wordt. De eindgebruiker is in dit geval altijd verantwoordelijk. Als er iets niet klopt vragen wij je contact op te nemen met de gebruiker die als laatst gebruik heeft gemaakt van jouw item.

Als ik vragen heb, bij wie kan ik terecht?

  • Voor vragen over de Topology app of platform kun je het beste een mail sturen naar info@topology.nl.
  • Voor vragen over betalingen en jouw financiële overzicht kun je het beste een mail sturen naar finance@topology.nl.

Kom je er toch niet uit?

Neem gerust contact met ons op.