Is er iets niet duidelijk?

Heb je een vraag over ons platform? Wij helpen je graag.

 

 

Is er iets niet duidelijk?

Heb je een vraag over ons platform? Wij helpen je graag.

Veel gestelde vragen.

Wat is Topology?

Topology is een platform dat gebruikers, bedrijven en aanbieders van diensten rondom mobiliteit en vastgoed samenbrengt. Wij geloven erin dat we door meer te delen ervoor kunnen zorgen dat de noodzaak om alles zelf te bezitten kleiner wordt. Daardoor ben je flexibeler in het kiezen van juist datgene waar je op een bepaald moment het meeste behoefte aan hebt. Denk bijvoorbeeld aan een grote bus om meubels op te halen of een elektrische auto om naar je afspraak te rijden.

Uit welk aanbod kan ik kiezen?

Aanbieders van diensten op het Topology platform zijn altijd bedrijven. Deze bedrijven hebben wij zorgvuldig gescreend en zijn met naam en toenaam bekend bij Topology.

Veel van deze aanbieders zijn gespecialiseerd in het verhuren van bijvoorbeeld auto's, werkruimtes of andere diensten.

Ook maken veel organisaties gebruik van Topology waarbij zij hun bedrijfsmiddelen delen met werknemers. Daarom zijn deze bedrijfsmiddelen niet zichtbaar voor niet-gerelateerde gebruikers. Mocht jouw bedrijf een Partnership zijn aangegaan met een andere bedrijf, dan kan het zijn dat je toegang krijgt tot extra bedrijfsmiddelen van een ander bedrijf. Check daarom altijd welke Partnerships jouw bedrijf heeft.

Wat zijn items?

Items zijn (bedrijfs)middelen maar ook producten en diensten van andere aanbieders. Denk aan kantoor- en vergaderruimtes, auto's, fietsen en parkeerplaatsen.

Kan ik eerst rondkijken om te zien of het wat voor mij is?

Natuurlijk kun je eerst even rondkijken. Maak een account, vul een paar basis details in en je kunt direct starten. Wil je al meteen gebruik maken van een auto? Zorg er dan voor dat je naast jouw basis details ook je rijbewijs invoert en deze laat controleren. Dit kan maximaal 24 uur duren.

Hoe zit het met zakelijk en privé in één account?

Is jouw organisatie aangesloten bij Topology, dan heb je toegang tot het Topology netwerk met je bedrijfs emailadres. Afhankelijk van de instellingen van je organisatie, zie je diensten en kan je deze reserveren.

Ook kun je privé gebruik maken van diensten via Topology door je privé bankrekening aan je account te koppelen. Bij het reserveren kun je dan kiezen tussen zakelijk of privé betalen.

Kan ik gekoppeld worden aan meerdere bedrijven?

Helaas kun je niet gekoppeld worden aan meerdere bedrijven, maar je kunt wel gebruik maken van diensten van andere aanbieders. Zodra jouw organisatie een Partnership heeft met een andere bedrijf kan het zijn dat jij dus ook toegang krijgt tot dat aanbod. Vraag ernaar bij jouw bedrijf.

Wat is een Partnership?

Een Partnership is wanneer twee organisaties een connectie met elkaar aangaan. Hierdoor breiden ze hun netwerk uit waardoor ze van elkaars aanbod gebruik kunnen maken. Bedrijf A heeft bijvoorbeeld een paar werkplekken over, en gaat een connectie aan met Bedrijf B dat een paar deelauto's om de hoek heeft staan. Hierdoor kunnen beiden bedrijven optimaal gebruik van hun aanbod. En zo heb jij als gebruiker misschien wel ineens ook toegang tot extra aanbod. Hoe fijn is dat?!

Hoe werkt de betaling?

Topology faciliteert alle transacties tussen gebruikers en aanbieders. Je account is gekoppeld aan jouw rekeningnummer en misschien ook aan een bedrijfsaccount. Afhankelijk van de type reservering, wordt iedere 14 dagen een incasso uitgevoerd van de openstaande betalingen op het door jou opgegeven rekeningnummer.

Heb je een reservering gemaakt op het bedrijfsaccount, dan worden de kosten en betalingen geregeld door jouw bedrijf.

Nadat Topology de betalingen heeft geïncasseerd, wordt een uitbetaling gedaan naar de organisaties die diensten hebben geleverd.

Hoe werkt het met declaraties?

Heb je een deelauto voor werk gebruikt? Dan heb je vast geen zin om je kilometerstanden en tankbonnetjes door te geven. Dat vinden wij ook. Daarom gebeurt het binnen Topology allemaal automatisch, zonder gedoe. Kies bij je checkout de juiste kostenpost, en wij zorgen dat alles afgehandeld wordt. Kun jij lekker je werk doen.

Wat als er iets kapot is of ik een melding van iets wil maken?

Is er een lamp stuk, of is het papier op? Heb je een lekke band of is de ruitenwisservloeistof op? Door service tickets kun je snel een melding rapporteren en aangeven wat er ontbreekt of mankeert. Zo weet de desbetreffende aanbieder meteen wat er aan de hand is en kan er snel naar gekeken worden.

Als ik vragen heb, bij wie kan ik terecht?

  • Voor alle vragen over je zakelijke account of welke bedrijfsmiddelen er voor jou beschikbaar zijn kun je het beste jouw contact persoon van jouw bedrijf vragen.
  • Voor alle vragen over diensten waar jij gebruik van maakt kun je in de app vinden wie je daarvoor kunt bellen of mailen.
  • Voor vragen over de Topology app of platform kun je het beste een mail sturen naar info@topology.nl.
  • Voor vragen over betalingen en jouw financiële overzicht kun je het beste een mail sturen naar finance@topology.nl.
 

Kom je er toch niet uit?

Neem gerust contact met ons op.